بسه دیگه!!!!!!!! انتظار سخته........

عشق پاک

عشق در لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان.و این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است

 

 سه شنبه . . چهار شنبه . .  پنج شنبه . .  جمعه . . الانم كه شد شنبه ..

واي خدايا چقد اين چند روز سخت گذشت

چند شب پيش ساعتاي 2 بود از خواب بيدار شدم

نگاه گوشيم كردم

ديدم اس داده !!!!

نوشته بود فرشته خيلي فوري بزنگ

خيلي ترسيدم

اس بعديشم خوندم نوشته بود:

فرشته بزنگ بهش بگو تو چكارمي

زنگيدم

صدام رو پخش بود..!

گفتم چي شده?

گفت بگو چكارمي فرشته..

من شرو كردم حرف زدن!

گفتم  داره صدامو ميشنوه؟

گفت:

با دستاش گوشاشو گرفته كه صداتو نشونه

گفت زنگ زده آژانس مي خوا اين موقه شب بره شيرزا

واي وقتي اينو شنيدم

دوس داشتم اونجا باشمو يه سيلي محكم بخوابونم زير گوشش و بزنمش

گفت تو بخواب

بعد اس دادم بهش

نوشتم اين موقه شب از خونه رفتن كار يه زن خوب نيس

بعد اون يه اس داد..

فرشته ي مشاور

وقتي خوندمش اشك چشام در اومد

تا صب گريه كردم

نگران حالش شدم

نمي تونستم بزنگم يا اس بدم

از اون شب تا الان

ازش بي خبرم

دلشوره دارم

هر وقت كه صداي گوشيم مياد فكر مي كنم اونه

اما هيچ خبري ازش ندارم

خيلي سخته بي خبري و انتظار

 بزنگ ديگهههههههههههههههههههه

 تنهام نذار



+نوشته شده در شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت1:5توسط فرشته | |